Märts on hea teeninduse kuu

Osaleme märtsis Kiida Teenindajat kampaanias. Kampaania kestab 01. märtsist kuni 31. märtsini, mille käigus pööratakse erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele ja organisatsioonide poolt pakutavale heale teenindusele. 

Meie teenindajaid saad kiita, jättes igas Pakendikeskuse kaupluses asuvasse kiidukasti sedeli oma kiitusega või täites vormi läbi interneti. 

Kui tahad kiita meie kaupluste klienditeenindajaid läbi interneti, siis kliki siia: https://www.heateenindus.ee/kiidan/?firma=342 . 

Kui tahad kiita meie e-poe klienditeenindust, siis kliki siia: https://www.heateenindus.ee/kiidan/eteenindust?web=77 . 

Klienditeenindaja amet on oluline ja mitmekülgne, nõudes head suhtlemisoskust, empaatiavõimet ja oskust lahendada erinevaid ülesandeid. Klienditeenindaja peab omama head teadmistepagasit toodetest ja teenustest, et suuta klientidele nende vajadustele vastavaid lahendusi pakkuda. Samuti peavad nad olema valmis töötama erinevates olukordades ja kohanema kiiresti muutuvate klientide vajadustega. Selleks ongi oluline, et neile kiitust ja tunnustust tehtud töö eest pakuksime. 

Märka, kiida ja tunnusta teenindajat!